Oslem33 Bebegim bir aylık covid aşısı ilk dozu olacam bugun,emzirirken aşı olan var mı??bebege yan etki eder mi:(
uyus Oslem33 Merhaba ablam oldu bebegi 3aylik sorun olmadi ..bende cumartesi olcam bebegim 67gunluk .
Balkupu Oslem33 ya ben oldum aşıyı ve olunması taraftarıyım ama yanlış hatırlamıyorsam ilk 3 ay önerilmiyor gibi bişey vardı sanırım bi araştırın önce
Eminetbr Oslem33 benım bebeğimde kırk günlük dün oldum biontek ılk doz emzirdim bı sıkıntı olmadı bende olmamak için dırenenlerdendim ama malum vaka sayısı artış gösteriyor hemde işe başlayacağım gelen gıden olmanızı tavsıye ederim ben doktoruma sordum da oldum
Filiz83 Bende bebeğim 2 aylıkken sinovac oldum ve emzirdim sorun olmaz dendi 2.dozu olucam yakında . Biontek gibi hiç bi kağıt imzalatmadılar yan etki için.
Fero110 Oslem33 evet cnm ben kendim agir geçirdim asiyi iki dozda oyle oldu ama kizim ilk dozda kendide así oldugu icin halsizdi ama ikinci dozda iyiydi cok şükür kızım Dedigim gibi birtek beni etkiledi
Danerys Oslem33 ben 2 dozu da oldum. İlk dozumu 20 günlükken, 2. Dozu da 2 gün önce oldum. Profesör çocuk doktoruna sorduk olun dedi bana. Biontech oldum. Kol ağrısı, halsizlik mide bulantısı yaptı. Bebeğimi de özellikle emzirdim onu da korusun diye.
Danerys Bir de şöyle düşünün israil sadece biontech aldı. Hem de alman aşısı. Onlar ırklarının devamına önem verir. Ben kendimi bir de böyle ikna ettim. Norveç, isveç falan da. Biontech oldu onları takmadım.
Sevmmm Oslem33 inanın ben de istemiyorum emzirirken ama artık her alanda resmen şart kosulup zorlamaya başladılar 🥺 öğretmenim aşı yoksa pcr haftada iki diyorlar 🙄 nasıl mümkün olabilir ki? Bulunduğum ilçedeki devlet hastanesi aşı olmayanı tedavi bile etmiyormus düşünün…. Tedirginim , emziriyorum ya bana ya da oğluma Allah korusun bir şey olursa 🥺
Danerys Sevmmm neden kötü düşünüyorsunuz ki. Covid daha kötü. Herkes olun diyor. Kadın doğum doktorum da ol demişti bana. Hem o benim akrabam kötü olduğunu düşünse olma boşver der. Ben çalışmıyorum şuanda bir de.
Sevmmm Danerys hamileliğim boyunca kan sulandirici kullanmak zorunda kaldım pıhtılaşma faktörü için e bu aşılar da pıhtılaşmayı sebep oluyor malum . Tedirginim bu yüzden