Oglumgoktug Anneler merhaba 81 gunluk oglum var son bır aydır hıc kendılıgınden kaka yapmadı emzırıyorum 10 gun falan bekledım agrı sızı ıcınde ama yıne yok doktora goturdum yıne cozum bulunmadı napıcagımı sasırdım 🤦♀️
Aryaveannesi Oglumgoktug benim kızım da böyleydi kaç doktora gösterdim hatırlamıyorum hepsi normal dedi ama kızım yapamadığı için sürekli ıkınıp ağlıyordu en son gittiğim doktor süt yeterli değil dedi ek mamaya başladık düzeldi tesadüfmü yoksa bu yüzden mı bilmiyorum bunun dışında zeytinyağı ile karnına masajda iyi geliyor
Ugggg Oglumgoktug normal diyolar ama bence beş günde sonra iyi değil çünkü ikiniyo huzursuz makatta çatlağa neden oluyor bunlar bağırsak düzenleyici veriyolar genelde sana bundan bahsetmedimi doktor benimkinde rekor 11 gun
Htx Oglumgoktug 50 gunluk oğlum 5.6 gunde bir kaka yapiyor bugun doktora soyleidm.oda suan icin normal zatem bebeklerin sindirim.sistwmi 1 yasina kadar oturnazmis oyle soyledi birde senin yedikleronden olabilir dedi anlamadim ama 🙄 bem hergün poposuna zeytinyagi sürüyorum. Bugun kendiliğinden yapti 4 gunde
Kubra41 Oglumgoktug benim kızımda 14gün yapmadı bende doktorunu aramıştım o 10 günden sonra normal olmadığını söylemişti tabi bir de son günlerde fışkırarak kusmaya başlamıştı ve bir gün uykudan uyandı öksürerek zor nefes alıyordu sonrasından lavman yaptırdı doktorumuz ultrasona falan girdi lavmandan sonra düzene girdi
Ugggg Oglumgoktug ama o gaz için diye biliyorum aguline diye bı gaz damlası var doktor bana maflor yada biogia al dedi bende bu damlayi söyledim bunu alsam olurmu diye ama senin bebeğin kabız bu gaz damlası probiyotikli bağırsak düzenleyici kullanması lazım dedi
Mzgnugursain Oglumgoktug canım poposuna zeytin yağını sür altını açınca ve zeytin yağı ile karnına beline masaj yap