1ciklaomer şöyle söyliyim ben kucağımda zıplayarak evin içinde geze geze uyutuyordum. Karar verdiğim gün karnını doyurdum altını temizledim kucağıma aldım yatağa oturdum. Sakin ve hafif bi ses tonu ile ona gelecekten ve planlarımdan bahsettim onunla ilgili. Saçını okşadım devamlı. Arada bir ağlama oluyor ama göğsüne pış pış yapıp. Sen artık büyüdün kendi kendine uyumayı öğreniyorsun,bunu başarabilirsin anne hep burada yanında bak diyerek sakinleştirdim iki üç dakika sakin kaldı yine ağladı ama ağlamaları ilk günden sonra bitti. Eğer 40 dakika aralıksız ağlarsa direk alıp içeri götürdğm yarım saat oynattım tekrar aynı şeyi uyguladım. Ve hep aynı yerde uyutun ki oraya gittiğinde uyku vaktinin geldiğini anlasın. Evet ağlama oluyo çünkü düzeni bozuluyor ama şöyleki öyle durmaksızın ağlamak değil göğsüne pıt pıt yapıp şşşş sakinleş bebeğim vs diyerek telkin verirseniz hemen sakinleşiyorlar. İlk gün 35 dakika ikinci gün 20 dakikada daldı uykuya 3.gün bu süre 10 dakikayı bile bulmadı şimdi hemen uyuyor uyku saatinde. Ve en önemlisi pes etmemelisiniz. Siz sakin ve istikrarlı olursanız bebeğiniz bunu anlıyor ve demekki bu şekilde uyunuyor diyip bu düzene alışıyor. 1 hafta sonra kucağımdan indirip yatakta yanına uzanarak uyuttum daha sonra onada alışınca 1 hafta sonra yanına oturdum. Bu şekilde travma olmadan aradaki bağa zarar vermeden yumuşak bir geçiş ile öğrenmiş oldu çok şükür. Başarabilirsiniz. İnanın benim bebeğim çok sıkılgan ve memnuniyetsizdir ve inatçıdır bende çok sakin biri değilim malesef hemen stres oluyorum. Ben yaptıysam siz daha iyisini yaparsınız🤲🏻🦋