1anneem 3 aylık kızım var kırkı dan sonra 1 defa adet oldum ama 40 gundur olmuyorum normal mi aceba korunuyoruz ama korktum yani duzensızlık normal mı
Muhasebeciana 1anneem cok normal 1 yil hic olmayabilirsinde 2-3 ayda bir de olabilirsin. Doktorlar ilk 1 yil normal kabul ediyor ben ikk 4.5 aylikken oldum daha sonra 2 kez 2 ay arayla oldum daha sonra 2 ay ust uste oldum 11 ayda 5 kez regl oldum yani 😃
1anneem Zelisblt peki Bi kere olmam normal mi bende devamı gelmeyince endıselendım normalde hep duzenlı olurum 🤦♀️
1anneem Annekizz cok zor yaa cidden beklemesi bide benim 15 aylık oglum var 3 aylık kızım kaza ile olmustu o yuzden cok korkuyorum
Glcn_krm Ya bendede tam tersi resmen 1 yada 2 haftada bir kanamam olıyor 2 ay oldu doğum yapalı acaba gitsemmi bi doktora
1anneem Glcn_krm canım Bi git istersen bende hep duzenlı olurdum bide bebegım 4 aylıkken hamile kaldım 15 aylıkda oglum var gozum cok korkuyor yani Bi kaza felan olmadı ama genede korkuyorum
Muhasebeciana 1anneem hahahah yok yok kendinizden eminseniz korkma canim hatta keske yine 2 ay arayla olsam diyorum ben simdj bakalim bu ayda gelirse adetim tamam artik benim duzene girdi gozuyle bakicam kesin olarak 😃