Kusura bakmayın ama böyle postlara gerçekten tahammül edemiyorum. Yahu bi çocuk neden annesini sevmesin,istemesin?🤦🏻♀️ Her bebekte olan normal bi durum daha çok küçükler bizler gibi onlarda hep aynı şeyden sıkılabiliyolar,istiyolar bu kadar kasmayın🤷🏻♀️