Üç kere kızıl ve bir kere siyah boya yapmıştım üstünden 5 ay kadar geçti çok istiyordum kuaforume gittim dediki sen beklentiyi yüksek tutma istediğin saç rengi şimdi olmayabilir ama zamanla yaparım önce şu boyalardan kurtarayım seni dedi. 4 kere falan açma işlemi yaptı baya bir güneşte oturdum sıcaktan mahvoldum ama sonuç mükemmel. Tam istediğim renk oldu aşırı yakıştı her gören çok beğendi özellikle eşim bayıldı. Küllü bir renk oldu yani şimdi haliyle biraz sertleşti saçım yumuşatmak için napabilirim?