Annebebek58 Kizlar bebegim 1 yas 1 aylik dunden beri atesi dusmuyor ates dusurucu veriyorum etkisini yitirince yine atesi cikiyorr zaten ustunde 4 5 gundur bir kirginlik var
Rabia_deren Annebebek58 ılık duş aldır. Eklem yerlerine ılık suyla havlu yada bezi ıslatıp koyabilirsin. Ateşi kaç. Geçmiş olsun bu arada
Rabia_deren Annebebek58 çok yüksek değil korkmayın. Siz duş felan aldırın. Belki üşütmüştür kırgınlığı da var demişiniz. Ihlamur da verebilirsiniz.ateşi düşmez çok yükselirse kötüye giderse hastaneye götürürsünüz o zaman geçmiş olsun