ilknurcelik Bir haftadır bebeğim bir tuhaf aşırı kusuyor kaka yapamıyor çok gazlı. Normalde böyle değildi. Sabah kalktım regl olmuşum. Sizce bebek bu hormonal değişimden etkilenmiş olabilir mi? Sadece anne sütğ ile besleniyor
1annee1 ilknurcelik hayır cnm usutmus olabilir bebeğin. Bi doktorunu ara istersen. Ayaklarının altına karnına sıcak uygula. Sadece bir doktor yazısında regl zamanı bebede emme isteği azalabilir diye bir yazı okumustum
ilknurcelik [bilinmeyen] 1annee1 bana yine de ilgisi var gibi geliyor bakalım üşütmüş gibi değil ya kabızlık üşütmeyle ilgili değildir ki