Zehra1234 çoğu anne beni linçleyecektir eminin ama biz ek gıdaya başladığımızda maalesef kayısı zamanı değildi o yüzden hipp’in küçük kavanoz mamalarından almıştım.. kayısı püresini 3 güne bölüp veriyordum 1 kavanozu.. ama içinde ilave şeker var.. bulabilirseniz yani hala kayısı bitmediyse cam rendeyle rendeleyip direk verebilirsiniz mevsiminde hep öyle yaptım ben..