Merhaba sevgili Anneler, kızım 9,5 aylık, doğduğundan beri formül mama ile beslenen bir bebek ve doktor tavsiyemiz ile 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık. Bebeğimin kilosu ayına göre fazla ve ben formül mamadan olduğunu düşünüyorum. Kendimce formül mamayı azaltıp ek gıdayı arttırdım. Günde 3 kez sabah öğle ve gece yatarken mama veriyordum. Sabah uyandığında mama(8-8.30) sonra 2. Uyku 11 gibi kahvaltı sonra 1.30 gibi ara öğün meyve vs, sonrasında tekrar mama sonrasında akşam yemeği tekrar araöğün vs. Bebeğim şuan 11 kilo 120 gr. Doktorumuz fazla dedi kilosuna ben de mamasını önce 2 sonra 1 kez e düşürdüm. Nerede hata yapıyorum bilmiyorum. Bu şekilde bebeği kilolu ve mama ile besleyen anneler var mı fikirlerinize ihtiyacım var. Lütfen eleştiri yapmayın, ilk bebeğim ve acemi bir Anneyim. Teşekkürler.