1ipekgibi- Aryaaydin90 biz yaşadık 6 gün hastanede yattık ateş en büyük belirtisi .ateşi varsa beklemeden götürün
Tortilla Aryaaydin90 2 aylıkken kızım oldu hıc ates yapmadı sadece yuzunu gozunu kulagınj ovustuyo uykuya zor dalıyo ve huysuzlanıp aglıyordu. Tesaduf ogrendık yanı ben kulak sanmıstım. Hemde öyle surupla gecen degıl 7 iğneyle gecen bakterıydı😐
Rolria Aryaaydin90 Sanırım doğru ben kullanmadım arkadaşım kullandı var çıktı gitti yaptırdı test vardı cidden renk değişiyormuş çiş yapınca sanirim