akidesekerii Benimkiler de 13.5 aylıklar mümkün değil katı gıda veremiyorum. Lapa gibi olucak illaki. Hele diş dönemlerinde o kadar berbat hale geliyor ki doysunlar diye yoğurt ve kaşık maması karıştırıp veriyorum tek onu tüketiyorlar. Ama dişleri patlayınca, sancıları bitince ufak ufak köfte gibi şeyleri vermeye başlıyorum, yiyorlar o zaman. Diş dönemindeyken çocukların huyu suyu çok değişiyor canım, ona uymanda fayda var. Zorla verme, yoksa travma gibi kalıyor bir daha kabul etmiyorlar hiç