Tuceeee Bayanlar bebeğim 2 ay 10 günlük.Ve daha regl olmadım.Siz ne zaman oldunuz ve olmayan var mı ben gibi? Ne zaman olunmalı ?
Ayazinannesi3001 Tuceeee valla ben rahat3 buçuk 4 ay olmadım O kadar da güzeldiki😄ama insan çok sınırlı oluyor ya.
EsraTurna 9 aydır olmuyorum canım emzirdiğini için olmuyormusum doktorum öyle söylüyor kestiğim zaman görecekmişim
Nurella______ Tuceeee oğlum 4 buçuk aylık daha yeni oldum. Hatta doktorum sütün devam ettiği sürece olmayada bilirsin demişti.
Burcuckmk Tuceeee 40 gun kanamam oldu temizlendim 1 hafta temiz gezdim adet oldum 1 hafta sürdü sonra 20 gun sonra bidaha oldum biraz düzensiz gidiyorum
cikolatali_waffle Tuceeee 1 yaşına kadar olmadım. 1 yaşından sonra düzenli olmaya başladım. İlk evladımda 3 ay sonra olmaya başlamıştım ama.
Toprakseyran Tuceeee ben doğumdan sonra 1 hafta regl oldum o da çok yoğun olmamıştım. Sonra kesildi tekrar 1 haftadır regl oluyorum bakalım ne zamana kesilecek bu arada 47 günlüğüz
luluuu Tuceeee ben iki ay sonra oldum ama bir arkadasim var bir buçuk senedir olmuyor ve doktor normal demis🤷