Mavs Avrupa yakasında sünnet yaptıran yaptırdığı hastaneden memnun kalanlar yazabilir mi ? Devlette özelde olabilir fiyat bilgisi olan var mı ?
iki_prens_annesi Başakşehir 600 tl yaptrmistm cnm https://instagram.com/sunnet_istanbul_dralpaslankus?utm_medium=copy_link bu dr cnm
Orhansule_ iki_prens_annesi merhaba tatlım şey sorucaktım bebeğin kaç aylıktı yada yaşında? Bebde yaptırmak istiyorum 1 yaşına yeni girdi durur mu diye tedirginim çünkü benim bebeğim ne tablet ne telefon ne televizyon hiçbi şeyle ilgilenmiyor ben vermedim hiç. Nasıl oyalarım bilemedim zorlandın mı sen acaba
iki_prens_annesi Orhansule_ merhaba cnm bn iki oglumu yaptrdm biri dort digeri iki yaslarina gireck biz orda tw actirdk ole durdulr bide orada oyuncklr verdilr ellerine sebeklik yaptlr birazda ordaki linki tiklayin anlarsinz ne demek istedgimi ☺️☺️☺️
Orhansule_ iki_prens_annesi klemp yöntemiyle yapılıyormuş ya bi görüntü farklılığı oluyormu benim kuzenimde bebeğini yaptırdı o şekilde bi tuhaf duruyor sanki 😂 şekli ne biliyim bebişlerinizinde farklı duruyor mu acaba hepsi klempten öyle mi oluyor acaba
Mavs İyileşme süreci nasıl geçti farklı teknikle yapıyorlar anlaşılan bebeğinizin canı çok yandı mı huzursuzluğu vs. Benim bebeğim henüz 2 aylık
iki_prens_annesi Orhansule_ Vala bn dikisliyide cok bilmiyorum oglankilerin ki ewet tuhaf duruyo klampli oldgu icin dikisli nasl bilmiyrm inan deriyi kesiyolar yapisik sekilde kaliyo ama buyunce nasl sekil olack bilemeycm insallah buyunce bize laf etmz 🙈😂😂