Bebişlerin memede uyuması, gece uyanıp meme istemeleri ve bundan nasıl vazgeçecekleriyle ilgili çokca soru sorulmuş ancak benim sıkıntım biraz daha farklı. Benim oğlum 5 aylık ve emzik biberon vs. İstesemde tutmadı bende sadece memede uyuyor çok nadir memede uyuyamadığı zaman ayakta sallanıp uyur oda çığlık kıyamet .Bizim esas sorunumuz geceleri emziği düşmüş gibi uyanıp direk ağlamaya başlaması ve meme araması, memeye değer değmez de tekrar uykuya dalması. Yani bu öyle gece beslenmesi veya açlıktan uyanma gibi bir şey değil. Bu bütün gece böyle defalarca sürüyor. zaten çoğu zaman birkaç yat kalktan sonra kendi yatağımıza alıyoruz, kendi uyanır uyanmaz hemen memeyi bulup, iki cuk cuklayıp geri uyuyor. Saat 3 te bi kalkıyo gece sabah 7.30a kadar memedeyiz . Bi yardım ediverin nolur 😣
Bu döngüyü nasıl kırabilirim, kızımın beni emzik olarak görmesini nasıl engellerim, bu konuda tecrübesi, fikri olan anneler varsa şimdiden çok teşekkürler.