Emine0326 Arkadaşlar merhaba salı günü biontec 1. Doz aşımı oldum 2 gün boğaz ağrısı kulak kasintisi ve burun tikanikligiyla birlikte bende bir kırgınlık vardi bugünde oglum oksurmeye ve hapsurmaya başladı acaba aşı olup çocuğunda da böyle etki eden oldumu