Naz93 Kızlar testimizi yaptık bir şey yok şükürler olsun yarın akşam düğün şükür ki gidebiliyoruz yoksa çok üzülecektim neyse konuya gireyim adet olmak üzereyim yarını gösteriyor hiç de şaşmaz normalde eğer gündüz gelmezse gece orada oynarken falan gelirse 😂😂 yani korkuyorum bunu ayarlamanın bir yolu yok tabiki de eşimle de bugün birlikte olduk afedersiniz ama iyi mi yaptım kötü mü yani gecikir mi yoksa bugün falan mı gelir kişiden kişiye değişir mi hatta rahat edeyim diye tampon falan da aldım daha önce bir kere kullanmıştım bana bir tavsiyeniz var mı ? Açıkça sordum ama lütfen düzgün cevaplar verin
Guligul Naz93 ayol saat daha 9 ne ara gun basladi da birlikte oldunuz bu adam ise gitmiyor mu bu ne hiz masallah 😩 (evet tek buna takildim)
Naz93 Med hahahah tamam ya da bilmediğimden soruyorum nolur nolmaz diye tamponla dolaşırsam nolur oluyor mu öyle
sarpinko Naz93 olur kuzu bisey olmaz dugunden sonra cikarirsin.abiye falan gyceksen pedle rahat edemezsin tampon iyidr
Naz93 Guligul aynen normalde böyle olmaz hep gece çocuk uyuyunca olurdu da bende şaşkınım biraz geç gidecekmiş oldu bir şeyler 🙈😂
Emirin_Annesi10 Naz93 kızz ped takmak bu kadar mı zor😅 geldiğinide anlarsın heralde Lavaboya gidersin baktın ki vanalar açılmıs stres olmaya gerek yok ped hazırda bekler. Tamponla rahat edebilcek misin bence zor
Naz93 Emirin_Annesi10 ya ne bileyim abiyenin altında ped nasıl durur diye korktum rahat edemezsem diye 🙈😁
agustos_bocegim Naz93 adetinizin huyunu siz bilirsiniz ne zaman gelecek😁tek çaresi temkinli olmak pedmi, tampon mu kendinizi nasıl rahat hissediyorsanız onu kullanırsınız 😁
Tomi Naz93 ben 25 yaştan itibaren tampon kullanıyorum. Çok rahat, yapismiyor ped gibi, ses çıkarmaz, kaymaz. Yakında silikon kap denemeyi düşünüyorum. O daha iyi diyor arkadaş. Tampona alışınca pedi hiç kullanmazsınız.
Naz93 Tomi onu görmüştüm çok önce ilk çıktığı zamanlar çok değişik bir şey bu ne dedim ben onunla hiç rahat edemem herhalde ya 😂😂
DurununAnnesi12 Naz93 onlar sağlıklı değil aslında kapları yıkaman gerek hiç sağlıklı değil ve normal pedden pahalı diyorlar
Zeyneplena34 Naz93 Vallahi helal olsun hepsini bir araya getirmissin birde yetmemiş ne kadar da güzel, düzgün sormussun. Bazı postlari anlayana kadar ömrüm gidiyor.😂😂😂😂 Bu arada tak tamponu gitsin. Ped tak desem abiye vs giyeceksen berbat olur 😂
Beycaamommy Heymamma bişey yok küçücük bişey ipi var ucunda biraz ittirp yerleştirin dolunca şişiyor hissedersin ipinden tut çek çıkar
Tomi Heymamma ip dışarıda kalacak şekilde yerleştirmeniz lazım. Yürürken tamponu hissetmemeniz lazım. Çok da derin itmeyin. O kadar. İlk günleri süper boyutunu, sonrasında normal boyutunu kullanıyorum. Havuz, denize de girebilirsiniz. 3 saate bir değiştiriyorum. Sızma olur mu derseniz günlük ped ekstra kullanın. Bu kadar.