Tsksn-gns-27 Nerede yaptırdınız annler memnun kaldınız mı tadını beğendiniz mi önerilerinize ihtiyacım var
Twinsmomee Nerde oturuyorsun canım ona göre öneri yapalım bizim komşumuzun pastanesi var ona yaptırdım istediğim gibi oldu tadı da güzeldi
aysenur_58 2bebelianne__ şeker hamurdular genelde 400 den aşağı olmuyor bende yaptıracaktım baktım çok pahalı tatbaktan yaptırdım kızımın resmini yapıştırdım güzel oldu calla
2bebelianne__ aysenur_58 bizde ilk yaşı olduğu için şeker hamurlu cicili bicili bir pasta düşündük 🥰🎈
aysenur_58 2bebelianne__ bende ilk yaşında düşünmüştüm ama bi pastaya o kadar vereceğime ihtiyacını alırım diye düşündüm
Tsksn-gns-27 Bende şeker hamuruyla istemiyorum tadi guzel degil diyorlar tam bilmiyorum tabi önemli olan tadının güzel olması güvenilir bir yer ariyorum
herseyguzelolacakk Tsksn-gns-27 şeker hamurunu yemek zorunda değilsiniz. Onu pastadan çıkarıp atabiliyorsunuz. Onun özelliği pasta daha şık daha güzel görünüyor olması ☺️