Humeyra6554 Adet kanamam iki gün o kadar fazla oluyor ki sürekli ped değiştirmem gerekiyor oturunca her yere bulaşıyor ne yapmam gerekir yada kullanmam
Eymenduygy Humeyra6554 ben ilk 2 gün bebek bezi kullanıyorum. Şimdi lohusa pedi aldım ilk 2 gün onu kullanıyorum yoksa her yer….. 🥲
Ekvatoral Humeyra6554 bende bebek bezi kullanıyorum. Sezeryandan sonra ilk adetimi oldum. Bebek bezi kullanmama ve sık sık değiştirmeme rağmen yine istenmeyen şeyler yaşandı. Adetliyken çok geriliyorum bu durumdan ötürü. Sezeryandan kalan depend vardı onunla daha beter oldu bu sefer.
BurcuKucuk Humeyra6554 aynı durum bende de var ben hee lavaboya girmeye üst değiştiriyorum, nevresim değiştiriyorum🥺
Humeyra6554 MiracAlpinveUmutunAnnesi malesef benumde çok fazla ve çarşaflar mahfoluyor elbise değiştiriyorum ped değiştirirken de
Tgbkzn Ben ilk 2 gün tampon kullanıyorum çok kanama olduğu için daha sonrasında bebek bezine geçiyorum en son da bitmesine yakın ped takıyorum böyle buldum çözümü 😏