Merhaba anneler. Dr 5.ayda ek gidaya başlatacağız demisti 4 aylık kontrolde. 5 ayımızada az kaldı şimdi size bir kaç sorum olucak. Ben mama sandalyesi aldim ama henüz kurmadım bebeğim bir kaç dakika kucak dışında oturtmadim. Ama ek gidaya geçmeden bizimle masada gözlem yapmasını istiyorum daha önce hep uyku saatinde yemek yerdik. Nasil bir yol izlemeyelim oturtma için erkenmi yoksa kursam mi tecrübeli anneler…