Hulyaa123 salgın var ben de 1 haftadır hastayım. Ateş, ishal, bulantı , kusma, aşırı halsizlik, kemik ağrısı. Doktora gittim kanda ve gaitada enfeksiyon çıktı. 3 tane serum takıldı, antibiyotik verildi ( çoklu ilaç alerjim var ) o yüzden çok az ilaç kullanabiliyorum uzun sürüyor iyileşmem. Hiç bir şey yiyemiyorum maalesef ve 1 haftada 5 kilo verdim. Haşlanmış patates, havuç , yoğurt, yağsız haşlanmış makarna , muz, şeftali bu tarz şeyler yemeye çalışıyorum ama zaten iştahım artık iyice kesildi kendim de yemek istemiyorum.