Selifsare21 3,5 aylıkken başladık destekli oturtmaya halen destekli oturuyoruz 5 aylığız .Bebek kendi isterse istediğini vermeliyiz vermezsek gelişimini engelleriz .Ki oturan bi bebek yatan bi bebeğe göre gelişimlerini çok daha iyi tamamlar motor gelişimleri olsun görsel zeka olsun muhteşem birşey bebek için .O yüzden bebekte sinyalleri varsa bırakın yapsın .Öncelikşe yüz üstü koyun yere kafayı dikleştirmeyi öğrensin kendini daha kuvvetli kaldırmayı öğrensin dengeyi kursun 2günde bir 5-10 dk en fazla oturtun destekli .4,5 aya gelince hergün oturtun 10 dk felan .