Kızlar ben 3 gün önce fenalaştım ve girmediğim cihaz kalmadı diyebilirim kalp sıkışmam nefes darlığım üşüme titreme ateş vücut ağrısı yani herşey vardı kanımda yüksek dozda enfesksiyon israrda enfeksiyon ve panik atak geçirdiğim söyledindi asıl esas konu bana o ilacı verirken 24 saatte 1 dediler ben sabah 11 de içtiysem akşam 11 de yine içtim hastahaneden de 1 gün boyunca emzirme dediler ilk sütünü sağ at dediler hepsini yaptım ama bu ilaç içini kafam yerinde olmadığından ben bu şekilde içtim sizce sorun olur mu aranızda hemşire vs vardır belki