Merhaba arkadaşlar bebeğim 14 ay 25 günlük 1 haftadır gece çığlık atarak uyanıyor ve geri uykuya dönmesi 1-2 saati buluyor bu süre içinde de defalarca ağlıyor bir önceki akşam calpol verdim uyurken bir kaç minik mıkırdanma ile geçmişti. Dün gece vermedim calpol vereyim de rahat uyusun bende rahat uyuyaym diye düşünüyormuşum gbi oluyor bu düşünce de bnei üzüyor. Dün gece vermedim yine aynı çığlık kıyamet uyandı. Gündüz eller hep ağzında iştahsızlık tavan.. sizce sebebi ne olabilir ve calpol versem bir kaç gece daha bir sorun olur mu