Geniz akıntısı sorunu yasadık hala ıburamın zero kullanıyoruz. Burun akıntısı yok denecek kadar az. Ama genız hala dolu. Oksuruk yapıyor (kuru oksuruk) Buradan tavsiye aldım sarımsaklı yag surdum corap giydirdim, ballı ılık su, ballı ıhlamur ıcırıyorum gunde 2 kere. Daha ne yapayım? Karabiberlı pekmez dediler daha beter olmasın dedim korktum