Hanımlar merhaba. Kızım 2 haftadır pişikti ne kullandıysam fayda etmedi mustela , zeytinyagı , hametol hepsini kullandım. En son eczaneye gittim bepantol pisik kremi almaya eczacı bana dediki senin kullandıkların pişik olmadan önce kullanılıyo olduktan sonra malesef bi faydası yok. Dermo-rest verdi sabah aksam kullan diye dün sabah aksam kullandim bugün sabah tekrar sürmek icin altını actigimda o pütür pütür kıpkırmızı pişiğin yok olduğunu gördüm hic kalmamiiss 🤩 herkese faydali olsun diye size de anlatmak istedim. Ben internetten arastirdigimda bebeklerde de kullandildigini gördüm ama siz kullanmadan önce arastırın yine 🤗