nesekaan 9,5 aylık gece 1 en fazla 2 kere uyanan cocuk sımdı nerdeyse 2 saate bır uyanıyor sakinleşmiyor kolay kolay atak mıdır dişmidir arkadaşlar 🤦♀️
QueenOfDisaster nesekaan benimki de kac zamandır böyle gece yüz kere kalkıyor bide kalkıp yatakta oturuyor ya da besigi tutup ayağa kalkıyor
FiltreKahve nesekaan aynı durumun *2 haliyim ikizlerim var 😂 iki gündür de huysuzluk uykusuzluk hat safhada birde ateşliyiz dişten mi başka bir şey mi bilmiyorum hiç dişimiz yok daha
nesekaan Aydanyirtici evet evet aglamaya baslayınca hemen oturuyor sakınlesmıyor kucagıma alıp odada gezdırıyorum sakınlestırmıyor bazen 🤦♀️
nesekaan QueenOfDisaster yaa kalkmaları birsey degılde sık sık kalkınca insan kötü oluyor 😅alıskanlık yapıp devamı gelmesınde
QueenOfDisaster nesekaan ben artık alışkanlık olduğunu düşünüyorum çünkü benimki 2 aydan fazladır böyle maalesef
QueenOfDisaster nesekaan maalesef benimki uzun zamandır öyle şu iki gündür de gündüz uykusu yapmıyor hiç dün yarim saat uyudu sadece
nesekaan QueenOfDisaster tek uyku ıcın de daha erken sanırım sureklı mızmız olmalarınada bıde uykusuzluk eklenıyor
Deleted12 nesekaan herşey olabilir 🤯🤯🤯 benim kafa milyon bu yüzden 8 ayligiz dış bi yandan atak bi yandan yeni öğrendiği şeyleri tekrar etme bi yandan var da var yani.
Yagmuralmila nesekaan benimki bı iki gün kalkti öyle son bı kaç gündür eğer odada nefes sesimizi yada bizim varligimizi hissederse geri uyuduğunu farkettim.. atak dönemi galiba ama rahat geçiyor daha çok odada olduğumuz sürece gece boyu uyuyor .
nesekaan Yagmuralmila bende odada cıkarmıyorum yoksa uykusu ıyıce acılır dıye yanıma alıyorum bazen dedıgınjz gbı geri uykuya dönüyor ama yınede sıkıntılı bır dönem geceleri hemde
Yagmuralmila nesekaan Güven problemi yaşıyorlar.. terkedilmiş duygusu.. korku.. buda geçecek merak etmeyin