Güzel anneler günaydın. 3-4 gün önce oğlum gece hafif ateşlendi duş aldırdım, calpol verdim sabaha iyiydi. Sanırım dişten dedim. Ertesi gün 6. Ay aşılarını olduk akşama doğru huysuzlandı, ateşi çıktı tüm gece boyunca ateşlendi calpol verdim 6 saatte bir. Dün çok iyiydi ama hafif hafif öksürdü kuru öksürük şekilde. Dedim herhalde salyası kaçıyor boğazına sürekli oluyordu. Neyse bu sabah 5’te bir öksürmeye başladı kronik bir şekilde sanki balgamı varmış gibi hemen serum fizyolojik ile burnunu temizledim, ayaklarına sarımsaklı zeytinyağı sürdüm falan emip uyudu. Sabah kalktı yine öksürük var. Genel durumu iyi çok şükür ama öksürüyor. Başına gelen var mı böyle? 9.30’a randevu aldım ama içimin rahat etmesi için siz tecrübeli annelerimize de sormak istedim. 😔😔💐