Buglem_Bugra Kizlar hamilelikte bacaklarımda varis oluşmuştu dogum sonrası dahada çoğaldı sorum varisi olanlar hangi aşıyı oldunuz
FatosToprakDeniz Buglem_Bugra annemin ileri derece varisi var. Onunda gebelikte başlamış. 2 doz sinovac sonra 1 doz biontech oldu. Sinovac olma sebebi aşı olan ilk gruplardandi. Ülkede biontech yoktu o yüzden olmuştu. Varisle ilgili hiç Bi uyarı yapılmadı bize
Efosunannesi1 Buglem_Bugra bende biyontek Buglem_Bugra bende oldum aşı biyontek korkuyorummm şu an pıhtı atarmı diye
Tugbakivanc Buglem_Bugra bende de varis olmuştu ama şuan çok belirgin değil. Biontech oldum Haziranda ve Ağustosta. Henüz bir problem yok. Varis olunca pıhtı mı atarmis hiç görmemiştim bunu.
Buglem_Bugra FatosToprakDeniz benim kadindogum Dr biontech de pıhtı atabilir dedi 4 ay kadar kan sulandirici kullanman lazimmis