Herkese günaydın, dün verem hariç 2.ay aşılarımızı olduk ayrıca rota aşısıda olduk, ateşimiz akşam 7.30 gibi 38 oldu ve calpol verdim 1 çay kaşığı, gece 1 de ölçüm yaptım ve 37.3 çıktı, tekrar verdim 1 çay kaşığı, biraz önce tekrar ölçüm yaptım 37.3 düşmemiş hiç, Makat ölçüm yapıyorum bu arada, üstünü ince giydirdim, oda sıcaklığıda pencere açtım, ne yapmalıyım düşürmek için? değer nasıl? Tecrübeli anneler yorumlarınıza ihtiyacım var