Kizlar kızım 1 aydır mamadan sonra kusuyordu işte doktora soyledik hazım zorluğu yasiyodur diyin bu damla verdi evet damla kullandiktan sonra kusma olmadı ama bu sefer haftada bitiyor damla sürekli onu kullanmam gerekiyor ve vücudu ilaca alışmış oluyor birde bebeklerimize herşey feda ama maddi olarak zorluyor bizi başka mamaya gecmelimiyim sizce sma kullanıyorum bebeğim 4 aylık