Günaydın kızlar şimdi konuya söyle geleyim benim 1 ay 20 günlük bir oğluşum var kendi evimdeyken uyumuyor hep huzursuz ağlıyor öğlen 2 de kalktıysa gece 2 ye kadar uyanık ağlıyor ama anneme veya babaanneme gittiğimde onlarin evlerinde çok mutlu mama yiyor azcık de eleniyor ve uykuya rahatça geçiş yapıyor dün tekrar annemden çıkıp evime gittim akşam 10 da bıraktılar uykusu vardı arabada sizmisti eve çıktık hemen kalktı emzirirken uyuya kaldı kaç kez ama yine de uyandı ne yapmam lazım bu çocuk niye evi sevmiyor şunu da belirtiyim son 1.5 haftaya kadar evdeydim anneme ara ara gelip 1 2 gün kalıyorum sadece