Dogum yapalı 17 gün oldu sol göğsümden hâlâ süt gelmiyor. Sezaryen dogum yaptım. Bebegim 5 gün kuvezde kaldı baslarda hep sagdim bir iki damla da olsa geliyordu süt dolduğunu da hissediyordum ama simdi hiç yok. Yine sagiyorum süt gelmeyen memeyi emziriyorum ılık duşta masaj yapıyorum rezene çayı sütü arttırmak için damla vs kullanıyorum yok. Sadece elimle sıkınca bi kac damla geliyor o kadar. Böyle bi durum yaşayan var mı?tavsiyeleriniz nelerdir?