umrandal Deletedmom001 inş canım emzirmeyi o kadar çok istiyorum ki o iştahlı emince benden mutlusu olmuyo
umrandal green bugün oruç tuttum ve göğüslerim çok sönüktü süt vardı sıkınca geliyodu ama bu durum beni tatmin etmedi tutamicam artık. süt artırıcı tavsiyeniz varmı suyu çok tuketiyorum ama onun dışında tavsiyesi olan var mı
Gkceemr umrandal 500 gramın alttında alan bebeklere mama desteği önerilmektedir. Bebeğinizin kilosu doğum kilosu ve aylık aldığı kilo ile orantılı olarak iyi olabilir ama bir ayda hiç kilo almaması normal değildir doktorunda bu şekilde belirtmesi normal değil
umrandal Gkceemr Evet almadı bu ay memeyi zorla verdim hep meme reddi yaşadık ama mama takviyesi yaparsak memeyi hepten bırakır diye korkuyorum
Gkceemr umrandal sütünü sağıp verebilirsin hem göğüslerini boşaltmış olursun benim arkadaşımada ebe tavsiye etmiş
Gkceemr Ayrıca benim sütüm de çok az 😭 hiç dolu dolu olmuyor göğüslerim ne yaptıysam artmadı bazen sağıyorum 3 saat emzirmediğim zaman 30 cc anca çıkıyor 😞
ArasBatu umrandal bnce kilo gayet iyi size zayıf diyen utansın bizde 4 aylığız kilomuz 5 kg emiyo ama almıyo bizimkide eğer sağlığı yerindeyse emin olun zayıf cocuk herzaman iyidir güçlüdür
almilakuzu umrandal ya resmen bizi anlatmışsın canım pazartesi 4 ay aşımız vardi bizim de sadece 250 gr almış😞hemşire bayramdan önce tekrar tartalım dedi niye almadi anlamadim herhangi bi huzursuzlugu da yok uyuyo da bilemedim🤔
Fatmaervanur umrandal ayni durum bizdede vardı takıp ettim 2 ay kilo almadi mecbur mamaya yöneldik sizde doktor takibinde olun ki kilo almamaya devam ederse mama ve kimi doktor da ek gıdaya başlatıyor ama doktorunuz ilk mamaya başlatır anne sütünden alamadığını mamadan alacak bunda kötü bir durum yokki benim kizim mamayi da almadı mecbur ek gıdaya başladık 5 buçuk aylıkken herşey onların sağlıkları için
Seagul umrandal karşılaştırma yapmayın tabiiki ama 4 aylık bebeğim 6 kilo yeni oldu ve gayet normal. Hiç kilo almamış olmasını doktor değerlendirir mutlaka ama mama yazsa bile dünyanın sonu olmuyor, anneliğimiz de eksilmiyor, üzmeyin kendinizi..