Yagmurtekin Doğum yaptığınızdan beri sizi en çok zorlayan şey ne oldu? Emzirme, uyku, sosyal hayat vb. Açıkçası uykuya çok düşkün bir insan olarak beni en çok uyksuzluk zorladı hâlâ daha zorluyor
JaneEyre HeartShapedGlasses al bendende o kadar.. kendimi bu aralar cok yalniz hissediyorum. tanidigim insanlarla konusmak beni cok sinirlendiriyor ne zaman sinirlensem kendimi buraya atiyorummm
Melzey12 Alenffc18 benim kızım da 3 aylık Her sabah 6 buçukta ayakta ☺️ Gece uykusuna kaçta yatıyor peki
Demirbebek55 Doğumdan hemen sonra göğüs yaralarım çok yordu daha sonrada uykusuzluk. Halende devam etmekte. 6aylık olduk haken daha geceleri her saat başı uyanıyoruz 😞😞😞
ettyymom Demirbebek55 benimde göğüs yaralarım çok kötüydü 2 buçuk ay ağlayarak emzirdim sezeryan ameliyat oldum ameliyatımı göğüs yaralarınin acısından unuttum 😭 şu an da fıtık zorluyor beni yanlız bakıyorum bebeğime oğlum çok hareketli hiç durmuyor geceleri de uyumuyor gündüzleride sürekli kucak istiyor 2 tane fıtığım var perişan halldeyim
cekoslavakporseleni Yagmurtekin bebeğimin doğduğundan beri iştah sorunu var, artık cidden dayanamıyorum.
Yagmurtekin cekoslavakporseleni Allah sabır versin yemeyen çocuk çok zor, doktora gittiniz mi bu konu için, her çocuğun gelişimi farklı belki yemeyi çok sevmiyordurx kilo kaybı yaşadınız mı bu yüzden?
Huzurumm cekoslavakporseleni benim bebegimde oyle 1 bucuk yasinda hiccc bse yemiyo hele hasta olunca agzina sütten baska bise almio
Yagmurtekin Toprakseyran ah hatırlamak istemediğim bir an 10 tane çocuk doğurayım ama lohusalığı yaşamıyın
FizyoterapistAnne Bssra Meme reddi 😔 Sütten kesildikten sonraki hastalandı halada şuan hasta hastanede yatıştayız 😞yalnızlık cabası..