MavininTonu Merak etme bacım Türkiye’de de kimse kullanmıyor ilaç. Kullanan vardır elbette ama çoğu kişi kullanmıyor. Teyzem covid olduğu dönem doktor ilaç vermiş, tam odadan çıkmış hizmetli demiş ki o ilaçları kullanmayın sakın deyip gitmiş. Teyzemde korkup içmemiş tabi normal herkes gibi ay i sürede iyileşti. Neden öyle dedi kimse bilmiyor ama kimse kullanmıyor zaten