Yanlış yazmazlar çünkü siz yazıp veriyorsunuz sadece sözlü olarak söylemiyorsunuz yazılı beyan ediyorsunuz. Asel ismini ben sevemedim açıkçası. Özellikle son zamalarda o kadar çok duydum ki bu ismi biraz bıkkınlık geldi dogrusu. Tabi herkesin kendi zevki kendi kararı.