Ikrazumra19 Ya esim dun pozitif cikti bugun de sonuc cikmis bende pozitifim bende belirti yok ama elim ayagimda titriyor kramplar giriyor cok korkuyorum cok kotuyum uykularim kacti nolur beni teslli edicek birseyler soyleyin eve sigamiyorum cok korkuyorum
anayimbenn Ikrazumra19 korkma sakin ol belirti hissetmemen iyi güzelce beslenin bol bol C vitamini bağışıklığınızı güçlü tutun. Bir kemik suyu çorbası yap bol sarımsak soğanlı bitti gitti. Dua et bol bol çok geçmiş olsun inşallah
Peekaboo Ikrazumra19 ılık limonlu su için günde birkaç kere, bol su için, limon, sarımsak, ananas, portakal, avokado, mandalina, bunlar vücudu alkali hale getiriyormuş bol tüketin. Virüsün ph değerinden daha yüksekmiş o gıdalar o yüzden virüsü yeniyormus
Minikuzu Ikrazumra19 7 aylık bebeğimle korona olmuştuk eşim ve bebeğimi düşünmekten kendimi unutmuştum onlara destek olmaya çalıştım moralinizi yüksek tutun. Ben her dakika ağladım bir daha asla normal olmayacak hayatımız diyip kendimi çok yıprandım şuan bile aklıma bebeğimin ateşler içinde kıvranması eşimin nefes alışının güç olmadı aklıma geldikçe ağlarım. Ama geçti 10 gün sonra hayatımıza geri dönmüştük sizde belirti olmaması çok iyi bol bol kekik zencefil limon ve evde ne meyve varsa kaynatın için ılık suya bal limon ve sık sık yıkanın camları açık bırakın temiz hava alın inşallah geçecek
Peekaboo Ikrazumra19 sizin için haberi buldum. profesör bunları açıklamış ben de ordan biliyorum daha detaylı okursunuz. Çok geçmiş olsun https://www.urfadasin.com/bilim-insanindan-koronavirus-aciklamasi
Ikrazumra19 anayimbenn amin canim insAllah cok sukur durumum iyi ama psikolojik olarka insani mahfediyir