Benim ikizlerim 3 aylık ve ben emzirdikten snra 40-60ml mama yada anne sütü veriyorum. Bazen emzirmeden sağdıgım sütten verirsem 80ml iciyorlar. Lansinoh ve tommie tippee kullaniyorum ama 3 ayda meme reddi basladi. Coklu gida alerjisi suphesi var ve bu sebeple az iciyorlar kilo alimlari iyi degil alerji mamasi tadi da berbat zaten. Yorunlari okuyunca üzüldüm bebeklerim cok az besleniyor en alt sınırda gelişimleri. Aylik 600 -700 gr alıyorlar. Yurt dışından bi tanıdık biberon yolladi. S seklinde ve hic hava yutmuyormuş bebek henuz denemedim