Rabiamhmt oğlum 3 aylıkkenn daha doğrusu 10 ayına kadar meme mama gittik ama 3 aylık olduğu sıralar mesela sabah uyandı emzirdim telrar acıktığında mama yaptım sonra emzirdim telrar mama yaptım günde 3 defa falan mamasını içiyordu gece sırf meme emiyordu 60-90-120 cc falan içiyordu genelde 6.ayındada sabah meme sonra ek gıda sonra tekrar meme sonrası mama öyle öyle dengeliyordum akşam yatmadan öncede gece maması hazırlıyordum tok tutanlardan kaşık mama yani yedikten 1.5 saat sonrada emzirip uyutuyordum bu şekil ilerlemiştik kilosuda gayet normaldi ayına göre gitti hep ne fazla ne eksik fazla vermek istemiyorum demeyin eğer doymuyorsa kilosu iyi değilse aç kalmasından iyidir geçenlerde kızımada başladım düzeldi kestim artık tadımlara başladık sonuçta bu mama sütü olmayanlar için üretilmiş birşey çok zararlı olsa içirin demezler üretmezler mecbur bir şekilde doyurucak karnını ama mama veriyorum diye meme vermeyi de slamayın ne kader emzirirseniz o kadar sütünüz oluyor gerçekten 2 bebeğimdede yaşadım bunu