BATURALisMOM prensler_-_ bende de vardi ama kendiliğinden geçmişti. Nedenini bilmiyorum. Hic doktora da gitmedim
Birhkymvr prensler_-_ bende de vardı çok korkmuştum Ama gitmedim doktora kendiliğinden geçiyor benimde öyle oldu