Ozlmmln Dünden beri gazını ishal şeklinde gün boyu çıkarttı vücut ısısı yükseldi koltuk altından ateşi 37.5 çıktı uyuyor çok emmek istemıyor emsede hemen ishal oluyor ne yapmam lazım hemen acile götürmem gerekir mi bi yazıp yardımcı olurmusunuz 😣
Deletedmom4440 Ozlmmln ishal mi kakası mı cıvık atesi sinirda cok sarıp sarmalama biraz daha yükselirse gotur bebeklere evde müdahale edilmesi önerilmiyor
Ayssss1 Ozlmmln yenidoğan bebeklerin ateşinin 37.8 e kadar çıkması normal her gaz çıkardığın da sarı renkli kaka yapması da normal
Ozlmmln Ayssss1 hastane de corona zamanı korkuyorum götürmeye acil e 😔 biraz üşüttü sanırsam dıyorum ishal şeklinde normale göre çok yapmaya başladı çok uyuyor şuan bile emzirmek için alsam emmiyo bile
Benbenim2 Ozlmmln dün biz aşı yaptırdık be sağlık ocağıdaki doktor dediki bebeklerin ısısı bizden bi tık fazla olur. Bizimkisi 36.5 ise onların 37.5 normal dedi 38 ve üzeri olursa ateş düşürücü verirsin 39 derecede duş alınmalı dedi
Angelangelll Ozlmmln Bir ay aşısını yaptırdığımız da ateş olursa çocuk doktoruna götürün. Yenidoğan da ateş tehlikeli demişti ebe