Tam 10 gündür kabız 2 günde çocuğuma 6 tane lavma yaptılar kan aldılar ve röntgen çekildi kanla rontgen temiz çıktı ama doktor duphalac yazmış bize aldık neyse bugün ilk defa kullandım akşam üstü yemek yedi 17.30 da işte neyse saat 21.30 civarı duş aldırdım filan başladı kusmaya fışkırarak felaket 5.6 kere filan oldu tekrar doktoraa gittimm busefer başka hastaneye devlete yani bulantı iğnesi yaptılar sonra idrar istediler enfeksiyon olabilir dedi karın agrisida var tabi çok agliyodu ne yazikki idrarını yapmadi ve eve geldim mecbur yarın esimm gelcek özele cikarcaz işte bu durumu yaşayan varmı lütfen yardım edin bilen duyan yazsın kızım çok kötü oldu ağladı etti duphalac yan etki yaptı büyük ihtimal