bizim gibi olan anneler deneyimlerinizi yazar mısınız
kızım 40 günlük oldu 36 hafta gelişim geriliği ile 2640 grm doğdu ilk 20 gün dogum kilosuna ulaşamadı 23. gün 2700 olmuştuk belkide saglık ocağının tartısının yapılmasına uğradık cünkü dogum kilosuna ulaşamadığı halde sarılık olmadı bebeğim 1.ay kilosu 2900 cıktı 39. gün kilosu 3100 grm cıktı günlük 20 grm aldığını söyledi cocuk doktorumuz iyi ama geceleri mama ver dedi günlük 20 grm alıyorsa aylık 600 grm yapar sizcede yeterli değil mi mamayı kötülemiyorum ama hem maddi olarak hemde manevi olarak mamayı karşılayacak durumumuz yok bebeğimin çişli bezleri gayet iyi emzirdikten sonra gayet mutlu huzurlu sizcede yeterli değil mi günlük 20 grm alması çünkü kızım ne biberon nede emzik tutuyo bugun mamayı vermeyi denedim emzirdikten sonra bebeğim içmedi mamayı kabul etmiyor