Selam anneler bahcesehir tasindik 28 nolu aile hekimine kayit olduk otomatikman oglumda olur saniyorduk megersem onuda kayit ettirmemiz gerekirmis ve suan o acikta kaldi yer yok uzerimize almıyorlarmı ne yapmak gerek aşı takvimi geldi kriz geciridem her yolu denedim yok basina gelen varmi eski yerde esenyurtta esimde yok calisiyor tek nasil basa cikicam bilmiyorum litfen goren yazsin lutfen