yoncaaaa Ben 28 Temmuz da ilk biontec aşısı yaptırdım adetimin de 2.günüydü Ağustos 17 de 2.aşımı yaptırdım Ağustos’un 21 de adet olmam lazımdı 10 gün geçikti böyle bir durum yaşayan varmı sabah olunca gebelik test yapacağım
Zeynepnazinannesi yoncaaaa bende aşıdan sonra 10 gün geciktim sonra oldum aşı geciktirme yada erken getirme yapabiliyormuş