Merhaba anneler,
Bebegim 5 aylık ve gün içinde cok güzel doyan bebeğim akşam 6da emmeye başlıyor artık en erken akşam 9da uyursa ne ala sürekli emdiği ve uyumadığı için sütüm yetmiyor. Tam verimli emmediği için uyumuyor cok huzursuzlanıyor. Emdiği zaman sütüm olmuyor huzursuz oldupu için hiç bişi şekilde onu emme dısında etkileyemiyorum. Hem huzursuz hem aç hem uykusuz oluyor ve bende artık ne zaman uyicak diye perişan oluyorum denemediğim şey kalmıyor🥴🥺 Bir akıl verin kendimi yetersizde hissettiriyor bu durum 🥺