Kızlar selam. Normal doğum yaptım 1 hafta oldu dikiş ağrıları çok zorluyor beni. Otururken sanki yırtılacak gibi geriliyor. Yırtılma beklenenden fazla oldu ve fazla dikiş atıldı 15+20 güne toparlar dediler ama ağrı kesici bile çok fayda etmiyor. Bneim gibi aynı durumu yaşayan var mı acaba önerisi olan, biseyler kullanan. Enfeksiyon falan yok ama bu acı ağrı normal mi acaba bu kadar 😓