Hayır tabi valizi bölmenizi istemezler. Tek parça halinde kabul ederler . Ben çok seyahat yaptım oğlumla, sorun olmuyor, tabi biraz da bebeğinizin kaç aylık olduğuna bağlı ama, Bebek arabasını uçağın merdivenlerinde görevliye teslim ediyorum, uçakta da genelde cam kenarı veriliyor bebekli annelere , uçağa binmeden bebeğinizi uyutabilirseniz siizn için de rahat olur. Bir kere benim bebeğim çok ağlamıştı uykusu gelmişti, mecbur uçakta emzirmistim. Onun dışında sorun olmuyor hatta güvenlikler bile kapıdan geçerken yardımcı oluyor