Neseli5 Eceakrky sorma huzursuzluk olmaz mı, durduk yere ağlama, geceleri uyuyan çocuk şimdi uyumuyor bizde de 🤦♀️ kıpır kıpır, 37.2 olduğu için vermicem bir daha calpol sabaha daha da düşer inşallah, Allahım yar ve yardımcımız olsun valla 🤲🤲
MMEC6407 Bizde gecen hafta vurulduk asilarimizi saglik ocagina gitmeden verdim ben calpol tecrubeli iki anne oyle soyle cok ateslenmedi cok sukur.
uyus Kbrbrn 2ay aşısı benim bebegimde oldu bir hafta once.hemsire dedi atesi cıkarsa şurup icir.ben cikmasını beklemedim.yarım fitil attım.hiç sorun olmadı ..gayet iyi atlattık .
Sedakuru Kbrbrn biz olduk hiçbir sıkıntı olmadı verem aşısiymis o olursa ateş calpol ver demişti ama gerek olmadı şükür